בדיקת סוכר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/05/2013 | 14:55 | מאת: תמרה
שלום, אני בת 46 משתדלת לאכול בריא לא מעשנת ומתאמנת . רמת גלוקוז בדם יצאה לי 102 המוגלובין a1c יצא 5 (תקין). מבנה הגוף שלי רזה עם כרס קטנה. אני מאוד מוטרדת מזה מה ניתן לשנות בתזונה?. לאימי סכרת מבוגרים קלה.
לקריאה נוספת והעמקה
26/05/2013 | 16:09 | מאת: גלית אלדרוטי
שלום לך תמרה, דאגתך במקומה, לא משחקים עם סוכרת...בדיקות הדם שלך תקינות, אך אנו יודעים שסוכרת הינה מחלה תורשתית, וסביר להניח שבזכות אורח החיים הבריא שאת מקיימת זכית להגיע לערכי בדיקות דם תקינות כאלה. מבנה גוף אינו ניתן לשינוי אך בהחלט ניתן לעצב ולחטב את הגוף, על ידי פעילות גופנית מקומית לאזור הבטן. ליתר בטחון, אמליץ גם לפנות לדיאטנית קלינית לשם הדרכה למניעת סוכרת (קבלת הנחיות לתזונה נבונה ובריאה). בהצלחה!