אי ירידה המשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/04/2013 | 11:08 | מאת: מיכל
שלום גלית, אני בת 41 שוקלת 64 קילו, גובה1.6 מ', כל חיי שקלתי 47 קילו, הייתי אוכלת הכל. אחרי הלידה השלישית ירדתי ל-50 ק"ג, אך אחרי גיל 39 התחלתי להתנפח ולעלות במשקל. כיום אני שומרת על תזונה נכונה יותר מחודש, בבוקר אוכל 2 ירקות, בצהריים ארוחת צהריים קטנה וזהו, כמובן שמרבה בשתיית מיים, המשקל לא זז בכלל, ירדתי אחרי חודש 1 ק"ג. מה יכולה להיות הסיבה לכך? האם עלע ללכת להיבדק. כמו כן אני משלבת פעילות גופנית 2-3 פעמים בשבוע כשעה שעה וחצי.
01/05/2013 | 17:07 | מאת: גלית אלדרוטי
שלום לך מיכל, אכן מצב זה מחייב בדיקות כגון בדיקת דם לתפקוד בלוטת התריס. הינך אוכלת מעט מאד ובהחלט יש לבדוק מדוע אינך יורדת. אכילה זו מועטה מידי ואף מסוכנת. אני ממליצה לך לפנות בהקדם לדיאטנית קלינית. בהצלחה!