רוצה להשמין
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/04/2013 | 02:37 | מאת: ליאם
רצייתי לדעת העם יש כדורים שאפשר לכחת כדי להשמין למה אני לא מצליחה לעלות במשקל שלי 4 שנים כבר
לקריאה נוספת והעמקה
01/05/2013 | 16:58 | מאת: גלית אלדרוטי
שלום לך ליאם, גם תת משקל הינה בעיה, לעתים לא פחות קשה מעודף משקל. הסיבות לכך יכולות להיות רבות (פיזיולוגיות, נפשיות...)ויש לטפל בבעיה לפי הגורמים שלה. אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית קלינית לשם קבלת הנחיות בהתאם. בהצלחה!