ירידה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/03/2013 | 21:22 | מאת: בתאל
שלום! אני סוכרתית וברצוני להרזות יש מצב שאת מביאה לי תפריט דיאטתי? אני לא אלרגית לשום דבר. תודה רבהץ
24/03/2013 | 16:50 | מאת: גלית אלדרוטי
שלום לך בת אל, תודה רבה על פנייתך אלינו, אך כמו בכל מצב רפואי שאינו שגרתי עלייך לקבל תפריט אישי שיותאם לך על ידי דיאטנית קלינית בקופת חולים/במסגרת אחרת. התפריט נבנה בהתאם לבדיקות הדם שלך, סדר היום שלך והעדפות המזון שלך.חשוב שתפני לדיאטנית בהקדם. בהצלחה רבה וחג שמח!