איך ניתן לעלות במשקל?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/01/2013 | 11:53 | מאת: דורית
שלום לך, אני בת 63. בשל מצב של טרום סכרת, נאלצתי לשנות את הרגלי התזונה שלי וכתוצאה מכך ירדתי בכ6 ק"ג וכיום אני רזה מדי. מה עלי לאכול כדי לחזור למשקלי הקודם [שהיה אידיאלי] מבלי להעלות את רמת הסוכר?? תודה, דורית.
לקריאה נוספת והעמקה
10/01/2013 | 16:34 | מאת: גלית אלדרוטי
שלום לך דורית, אכן תת משקל אינו בריא וחשוב לחזור למשקלך התקין. הדרך הנכונה לעשות זאת היא על ידי התאמת תפריט אישי, בהתחשב במצבך הרפואי, בהעדפותייך הקולינריות ובסדר יומך. אנא פני לדיאטנית קלינית וקבלי ממנה את הייעוץ המתאים לך. זהו תהליך הלוקח זמן אך בהחלט אפשרי. בהצלחה!