לא מצליחה לרדת במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לך, אני אוכלת 1200 ק' ליום ולא ירדתי כלום וגם עשיתי ספורט 5 פעמים בשבוע 40 ד' אני רעבה פעמים רבות ביום מה שמכניס אותי לאי שקט לכן עברתי לדיאטה של ד'ר חרמון-3 חודשים עשיתי אותה ונהנתי בגלל תחושת השובע המתמיד אך גם בה לא ירדתי ואין לד'ר חרמון הסבר לכך. כרגע אני מרגישה אבודה.לרדת ל-990 ק'-בשבילי-זה רעב יומיומי ואם אחזור ל1200 ק' לא ארד.כעת קראתי על חומציות בגוף שמונעת ירידה-האם יתכן שזו הסיבה הנסתרת לאי הירידה במשקל?ואיך בודקים אם זו הסיבה?
שלום לך ללי, כדי לברר סוגיה זו אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית קלינית אשר תבדוק יחד איתך את תוכנית ההרזיה שאת עושה (תזונה + פעילות גופנית). מומלץ לבצע בדיקות דם של בלוטת המגן (=בלוטת התריס) ולוודא שאין בעיה בקצב חילוף החומרים. מומלץ לבצע גם בדיקת קצב חילוף החומרים ולהתאים לפיה את צריכת הקלוריות ותוכנית הפעילות הגופנית המומלצת לך. גם אצלנו בדיאטהקלאב ניתן לבצע בדיקה זו. פרטים מלאים ב-1-800-601601 ובאתר החברה: www.dieta-club.co.ilבהצלחה!
זה לא רק מספר הקלוריות אלא ממה הן מורכבות, זה לא רק ההתעמלות אלא איך היא מתבצעת הדרך הטובה ביותר לעשות דיאטה היא של "המדריך האחרון" חפשי באינטרנט - "המדריך האחרון - חיים נכון" בהצלחה