תת משקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/12/2012 | 01:00 | מאת: לירון
היייייייייייייייייייייייייייייייייייי !!!!! אני שוקל 54 , גובה 185, ה BMI שלי 15.4 , אני תת משקל הרבה זמן, אף פעם לא הייתי שמן, מאז שאני ילד אני רזה, ואני ממש רוצה להעלות במשקל כי אני אני דק כמו מקל של אסלה. אני לא אוכל הרבה ואף פעם לא אכלתי הרבה. יש לי בכלל אפשרות להשמין? יש מצב כזה שבן אדם יכול להיות רזה לנצח כי ככה הגנים שלו? שמעתי על חילוף חומרים מהיר.. אני מחרבן 1 - 2 ביום, זה מצב טוב? או שבודקים קצב חילוף חומרים לפי המשקל של הקקי? תודה מראש !!!
לקריאה נוספת והעמקה
16/12/2012 | 15:44 | מאת: גלית אלדרוטי
שלום לך לירון, אכן בעיה... אך יש פתרון! ייתכן מאד שאתה רזה גנטית, וייתכן שיש לך קצב חילוף חומרים מהיר (אין זה קשור ליציאות שלך, זו בדיקה שעושים על ידי מכשיר מסויים וזה קשור לתפקוד בלוטת המגן שלך).עדיין ניתן להתגבר על כך על ידי תזונה מותאמת לך באופן אישי. אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית קלינית המתמחה בגיל שלך, רצוי עם התמחות בהפרעות אכילה, והיא תתיאם לך תפריט שיכיל מכסת קלוריות הנכונה לך. בהצלחה!
09/05/2013 | 16:55 | מאת: אני
כדורים נגד דיכאון מאטים בצורה מטורפת את החילוף חומרים הם גרמו לאנשים להשמים 20-30 קילו אני מציע לך את זה