דיאטנית- שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, קיבלתי מהפסיכיאטר שלי כדורים לדיכוי הפרעת אכילה אובססיבית, אלא שבינתיים הכדורים האלה גרמו לי לדכא את כל המעצורים שבי, ברמה כזו שהצעתי לדיאטנית שלי (לא חשוב שמות) חברות בפייסבוק, ורק אחרי זה חשבתי שאולי היא לא מערבבת הנאה עם עסקים. אשמח לתשובה בנושא.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך אני שמחה לשמוע שהטיפול עוזר לך, ושאת משחררת מעצורים שבך. זה מעולה ואני מקווה שתזכי להגשים הרבה חלומות תוך כדי. אני חושבת שהדיאטנית שלך בוחרת להיות מקצועית ולכן לא מערבבת עסקים והנאה, כפי שתיארת זאת. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית