שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/01/2011 | 17:17 | מאת: אורן
שלום אני בן 30+ 1.80 שוקל 65 קילו לאחר שהייתי 77 קילו ירדתי תוך 8 חודשים עם דיאטה הדרגתית אני רוצה להגיע למשקל יציב של 63 קילו בדרך כלל אני שומר כל השבוע על תזונה טובה (לחם חיטה מלאה מעדנים עד 1.5 אחוז פירות קוסקוס חיטה מלאה וכד' חוץ משבת אני אוכל רגיל בכמויות סבירות ) אני לא מצליח להוריד 2 קילו אני עושה הליכה כל יום 40 דקות אולי אני לא מצליח בגלל 2 דברים 1. אני שותה 3-4 ביום משהו חם אבל מה אני רגיל לשים 3 כפיות סוכר זה ההרגל שלי לצערי. 2. אני אוכל קרונפלקב של 700 גרם ומסיים אותו בתוך 4 ימים שהאנרגיה שרשום עליו ל30 גרם 132 ול100 גרם 440 ושומן ל30 גרם 4 ול100 גרם 13 אגב זה עשוי מדגנים מלאים וסיבים. האם זה בסדר? או שאני מגזים עם הכמות שאני אוכל? זה תחליף לכל החטיפים שהייתי אוהב לאכול מדי יום האם יש חטיפים שטובים לדיאטה? תודה אשמח לתשובה
לקריאה נוספת והעמקה
27/01/2011 | 20:04 | מאת: רקפת מרקוס
שלום אורן קודם כל כל הכבוד על הירידה עד כה. אתה במשקל תקין לחלוטין (BMI=20)ואתה לא צריך לדעתי להוריד עוד במשקל. 3 כפיות סוכר במשקה חם זה אכן הרגל מגונה ומומלץ לטובתך להוריד את הכמות או להשתמש בממתיק מלאכותי, נטול קלוריות. לגבי הקורנפלקס, לפי נתוני הסימון התזונתי, הוא עתיר שומן וקלוריות ולכן כדאי מעט לצמצם את אכילתו או להחליף בדגנים ללא סוכר מחיטה מלאה (למשל ברנפלקס). לשם הבריאות כדאי להחליף את אכילת החטיפים במזון טבעי כגון פרות, אגוזים ושקדים טבעיים, ואם ממש מוכרחים, אז כדאי לאכול ממתק שאוהבים בכמות מתונה, ולא כל יום. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת לוי להרזיה 03-7674880