לחץ דם והרזייה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, אני בת 58 מטופלת באקספורג' מזה שנה (ללחץ דם) וגלוקופז (לסכרת סוג 2). אני מעוניינת לרדת במשקל שמלווה אותי ב10 שנים האחרונות. מדובר בערך ב12 ק"ג עודף. אני מנסה לבצע פעילות גופנית ותזונה נכונה אך הדבר אינו מועיל לי ואני לא מתקדמת עם ההורדה במשקל. אשמח לרעיונות והצעות.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיכל בהרזיה לצערי אין תרופות קסם. כדי להיפטר ממשקל עודף יש לבצע שינויי הרגלים (לא תמיד הם צריכים להיות כה דרסטיים), לאכול את הדברים הנכונים ומאוד מומלץ לבצע פעילות גופנית שמזרזת את תהליך הירידה. אם ברצונך לנסות דיאטת הרזיה מסוג אחר, את מוזמנת להגיע להתייעצות במרפאתנו- מרפאת ד"ר לוי להרזיה, שם אנו מטפלים בבעיית משקל בעזרת הנפש ולא רק ע"י תפריט מובנה. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880