חורף לעומת קיץ
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/12/2010 | 16:30 | מאת: נעמה
האם זה נכון שבחורף בני האדם רעבים יותר מאשר בקיץ? מה הסיבה? יש יותר נטייה להשמנה בחורף?
לקריאה נוספת והעמקה
31/12/2010 | 18:44 | מאת: רקפת מרקוס
שלום נעמה בחורף יש נטייה לאכול יותר משום שעיכול המזון בגופנו מפיק אנרגיה שמעניקה לנו חום ומעלה את טמפ' הגוף. בקיץ, החום הכבד לעתים מדכא את התיאבון ולכן חשים פחות רעבים. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880