בוטנים ושקדים מקולפים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
עד כמה משמינים שקדים ובוטנים (אלה שמקולפים מקליפתם שקונים באריזות מוכנות בחנות)?
שלום דינה שקדים, בוטנים ואגוזים הם קבוצת מזון שמכילה כמות גדולה מאוד של קלוריות: בין 600-700 קלוריות ל-100 גרם מוצר (שזוהי כמות קטנה ביותר יחסית לכמות הקלוריות שהיא מספקת). בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880