שאלה מענייינת
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/12/2010 | 14:10 | מאת: שירן
רציתי לדעת בבקשה האם יש מאכל מסויים שאפשר לנשנש בלי להשמין ממנו? אם יש כזה אשמח לדעת מהו. אני מתכוונת למשהו שאפשר לאכול בכמויות גדולות בין הארוחות ולא משמין.
21/12/2010 | 07:51 | מאת: רקפת מרקוס
שלום שירן ירקות משתייכים לקבוצת מזון שדלה מאוד בקלוריות ולכן ניתן לנשנש אותם במשך היום עם השפעה מינימלית על המשקל. ירקות לדוגמה: עגבנייה, מלפפון, חסה, כרוב, ברוקולי, כרובית, פלפלים, גזר ועוד. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880
21/12/2010 | 08:04 | מאת: שירן
אין עוד משהו?