חרדות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת37 אמא ל שני ילדים בן בן 14 ובת בת שנתיים לפני הרבה שנים עברתי דיכאון משבר נישואים וגירושים וטופלתי ורסיטל וואבן כיום התחלתי פרק ב' בחיים חזרתי שוב לא לתפקד זה תופס אותי כל הזמן לא נוהגת לא יוצאת מהבית לא מטיילת עים הילדה לא הולכת לימי הורים לא לוקחת את הילדים שלי לרופאים לא קניות לא חנויות כלום מפחדת להיות לבד לא שולחת את הבן שלי לבית הספר בקיצור הרגשה לא נעימה בכלל אני כל היום אוכלת בלילה , ביום פרוסות עם שוקולד שזה מרגיע אותי פחמימות מטוגנים האוכל הוא כדור הרגעה בשבילי אני לא יוצאת מהבית לבד רק עם בעלי עם תיק מלא פרוסות ושתייה מים ומתוק שחס וחלילה הבטן שלי לא תקרקר ו 2 ואבן כשבאים אליי אנשים אורחים או יש ארוע וצריך ללכת אני מיד נלחצת אוכלת בסתר וןאבן ואז ממשיכה הלאה כשאין ברירה . אני כל שלושה חודשים נוסעת לפסיכאטרית שלי מקבלת מירשמים ואז אני רואה שהואבן מרגיע אני לא לוקחת קבוע את הרסיטל שבוע כן שבוע לא או בכלל חודש של הפסקה ומייד חוזרת לא לוקחת בקביעות את התרופות אני רוצה להיות אמא נורמלית אמא שמתפקדת שמטיילת עם הילדה שהולכת עם הבן לקנות בגדים לחזור לנהוג לעבוד אני לא מבינה למה זה לא יוצא ממני אולי כי אני לא לוקחת את הרסיטל כמו שצריך יומיים וזהו? והאוכל מה זה דבר לא נורמלי גם אם אני הולכת להתקלח או לישון או למרפסת הואבן עלי והפרוסות בכיס שחס וחלילה העזעות הרעידות החום מהכף רגל לגוף הזעה אמאאאא לא נעים כולם פוגעים בי שמנה איך את נראית כי אני כל היום אוכלת האוכל זה מצב נפשי? מצבי רוח? סוג של חרדות? מה זה? בבקשה תחזרו אליי אני כל כך רוצה לחזור להיות אני אני מצפה לתשובה ועזרה תודה ושבת שלום. דבר נוסף מאותו פעם שעברתי את הדיכאון שהייתי בו כל דבר מפריע לי אין שיגרת חיים רגילה אולי אני צריכה כדורים כל החיים בעיקביות כמובן כל יום במשך תקופה רצינית כי הרסיטל בזמנו החזיר אותי להיות אני אשת חייל חזקה עובדת אין מילים ופתאום.....
שלום רותם לפי פנייתך, ברור לי קודם כל שאת חייבת לחזור ולקחת את הכדורים באופן קבוע, מבלי לזלזל בפעילותם כי נשמע שהיא חיונית לך ועזרה לך רבות בעבר. ברגע שתהיי מאוזנת מבחינת התרופות, החרדות יפחתו, תצליחי לחזור לשגרה וגם עניין האוכל יסתדר בהדרגה. מעבר לכך בשל מורכבות הבעיה, אני ממליצה בחום להגיע להתייעצות במרפאתנו, מרפאת ד"ר לוי להרזיה. במרפאה אנו מאמינים ב"הרזיה מהראש" ועובדים בדיוק על הסיבות הללו שמובילות את המטופלים לאכילה (למשל "אכילה רגשית")תוך כדי שמירה על חזרה לתזונה נורמלית ואופטימלית. צוות המרפאה ערוך לטיפול בכל בעיה שתהיה, גם במידה והבעיה היא פסיכיאטרית ואנחנו מצליחים לעבוד גם בשילוב של תרופות במידת הצורך. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880