מאכל מסוים למנוע עייפות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בת 26, שוקלת 52, אני תמיד עייפה, מגיל קטן אני סובלת מעייפות. יש לי לחץ דם נמוך כבר מהילדות. הבדיקות דם שלי תקינות לחלוטין. אני ישנה 7 שעות כל לילה, אני לא עובדת פיזית. אין שום סיבה שאני צריכה להתעייף במהלך היום. אני אוכלת טוב, מכל אבות המזון, כולל ירקות. אני נמשכת לאכול דברים מתוקים כמו שוקולד כי זה מה שממריץ לי קצת את האנרגיה היומיומית כשאני עייפה. רציתי לדעת האם יש מאכל מסויים שיגרום לי להיות פחות עייפה במהלך היום?
בננה מלאה באנרגיה, אפשר גם חצי בננה. מיד תרגישי מלאת אנרגיה. וגם קפאין עוזר (רד בול, קפה, נס קפה) בהצלחה והרבה בריאות
שלום רוית לצערי אין מאכל כלשהו שעשוי לשפר את מצב העייפות שלך. לא ציינת האם את מבצעת פעילות גופנית יומיומית בחייך, אך במידה ולא ייתכן והפעילות עשויה להפחית את תסמיני העייפות אז אני ממליצה לך להתחיל. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880