לחם או צנים?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/12/2010 | 21:28 | מאת: טלי
השאלה שלי היא כזאת: מה יותר משמין מבחינת הקלוריות- לחם שחור פרוסה אחת או צנים פרוסה אחת? (צנים= לחם קלוי או שרוף בטוסטר) שאלה שנייה: מה יותר בריא מבין שניהם?
16/12/2010 | 18:46 | מאת: רקפת מרקוס
שלום לך צנים ולחם טרי (מאותו סוג) זהים לחלוטין מבחינת הערכים הקלוריים שלהם. צנים מאבד בתהליך הקלייה שלו מים בלבד ולא קלוריות. מבחינת בריאות- בתהליך הקלייה יכולים להתפתח חומרים שנחשבים פחות בריאים לגוף(חשוב לציין ברמות די מזעריות) ולכן לחם טרי עדיף. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880