תפריט בריא
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/12/2010 | 12:00 | מאת: ד
שלום אני בת 19 אני מטר 1.68 ושוקלת בסביבות ה- 60 אני משתדלת לעשות פעילות ספורטיבית לפחות פעמיים בשבוע. אני סטודנטית ועובדת ולכן רוב הארוחה שלי מורכבת מפרוסות אותן אני אוכלת במהלך היום מה גם שלפעמים אחרי הלימודים אני הולכת ישר לעבודה (מה שקורה לפחות 3 פעמים בשבוע) ושם אני גם אוכלת פרוסה שאני קונה כי אין כל כך מה לאכול שם(יש רק המבורגר וספגטים דברים שאני אוהבת אבל לא בריאים בתדירות גבוהה) בעייתי היא שאני נתקפת בעצירויות לעיתים קרובות (אני מנסה להשתמש בסיסים תזונתיים אך לא מקפידה כל כך בדבר) אני חוששת שעקב התזונה הלקוייה שלי אני סובלת מעצירויות אלו אשמח עם תוכלו לעזור לי תודה
לקריאה נוספת והעמקה
14/12/2010 | 23:46 | מאת: רקפת מרקוס
שלום לך הדרך להסדרת פעילות מערכת העיכול היא אכן בעזרת אכילה מסודרת יותר והקפדה על צריכת סיבים תזונתיים בכמות גדולה (ירקות, פרות ודגנים מלאים), ביצוע פעילות גופנית סדירה, כאשר הליכה היא המסייעת ביותר להסדרת היציאות ,ושתיית כמויות מרובות של מים (לפחות 3 ליטר ביום). כמו כן, ישנם גם גורמים פסיכולוגיים שיכולים להחמיר עצירויות כמו מתח נפשי, לחץ וגם הימצאות ממושכת מחוץ לבית(חוסר נעימות וחוסר זמן להתפנות בנינוחות) אז ייתכן וכדאי גם לנסות ולשפר מגבלות אלו. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880