שאלה - קוואקר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי רקפת. ישנם 2 סוגים של שיבולת שועל/קוואקר - הרגיל שאלו הפתיתים המעוגלים ויש קוואקר אינסטנט שנמכר בקופסא. למעט ההבדל שאינסטנט מתבשל מהר יותר , האם יש הבדלים תזונתיים בין השניים? מה עדיף לצרוך בתהליך ירידה במשקל?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טליה אכן אין הבדל משמעותי בין הערכים התזונתיים של שני סוגי שיבולת השועל אך הקוואקר השלם מעובד פחות ולכן יש לו יתרון קטן על האחר מבחינת איכות המוצר. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880