לא מצליחה לרזות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני אשה בת 47 ...שוקלת 70 גובה 166 מנסה לרזות אבל הבעיה שלי הרעב..אני לא מצליחה להשאר בלי אוכל בין ארוחות יש לי כאבים בקיבה ולו קמתי מוקדם בבוקר חייבת לאכול ולו ביסקוויט או 2 חייבת ..ולפעמים אני כצה באמצע הלילה עם כאבים ..ומקשה להירדם ..התרופות לא עזרו לי הרופאה אמרה לי יש לי כיבה רעבה אני צריכה לאכול ארוחות קטנות ..ומרובות ..וזה השמצין אותי לפעמים לא באלי לאכול אבל חייבת להשתיק את הכיבה .. תגידו לי איך אפשר לנשנש אוכל ישתיק את הקיבה ולא להשמין
שלום לך את מוזמנת לבוא להתייעצות במרפאת ד"ר לוי לטיפול בהשמנה. בקליניקה תוקפים את בעיית ההשמנה מכמה רמות טיפול: גם פיזי וגם אישי וזה עשוי להתאים לך ולגרום לך לרדת בצורה הנכונה והטובה במשקל. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880
האם זה כרוך בתשלום איפה זה בדיוק
אני מבינה שקשה לך מלעצור את עצמך אז אני מציעה לך כדורים מצמחים בלבדטבעיים 100% באישור משרד הבריאות של ארה'ב והוא גורם לתחושת שובע וגם אם הידיים שלך מאוד רוצות להכניס משהו אז כשתגישי אוכל לפה את תהיי בחוסר יכולת הכדור הזה ממש פלאים כדאי לך לנסות טל'-0523429766