איך אשכנע בת 10 לרזות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/12/2010 | 13:00 | מאת: מאייייייי
היא אוהבת ממתקים...לא אוהבת לשמאע הערות הע אוכל..לא זזה הרבה ...אני מתחננת שתעשה כמה תרגילים שתתהלך בבית ..שתעשה ספורט יש לי מכשיר הליכה אני ואביה עושים עליו.. היא בת 10 שוקלת 58..גבוה 155 הינו אצל דיאטנית כמה חודשים רזתה כמה קילוגרמים ולאחר מכך התיאשה היה לה מאד קשה לוותר על ממתקים ונשנושים ...הם הגבילו מאד ולא התחשבו שיהא קטנה..לדעתי אני מדברת אליה יפה ומנסה לשכנע אותה שהשמנה זה דבר לא בריא ...ולא יפפה ..
לקריאה נוספת והעמקה
02/12/2010 | 19:38 | מאת: רקפת מרקוס
שלום מאי אל תנסי לשכנע את בתך לרדת במשקל, אלא נסי להנחיל לה הרגלי אכילה וחיים בריאים כמו אכילה נכונה וביצוע פעילות גופנית באופן קבוע. בגיל 10 היא עוברת תהליכי גדילה אינטנסיביים וגופה משתנה ללא הרף מדי יום אז במידה ויופסקו ההרגלים הרעים, היא עשויה לרדת באופן טבעי במשקל. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880
02/12/2010 | 21:41 | מאת: מאייי
איך אוכל למנוע ממנה ממתקים וציפס וכל מה שילדים אוהבים ואנחנו יודעים שזה אוכל לא בריא ומיותר... האם יש איזה טבלה והמלצות על אוכל בריא ומה אסור