דיאטה וגלולות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/11/2010 | 11:03 | מאת: קארין
רציתי לדעת, אני עושה דיאטה כבר חודשיים ויורדת יפה אני מתחילה לקחת גלולות למניעת הריון, האם זה יכול לגרום לי לשינויים בהרגלי האכילה?
לקריאה נוספת והעמקה
30/11/2010 | 20:37 | מאת: רקפת מרקוס
שלום קארין גלולות למניעת הריון יכולות להשפיע על התיאבון להגביר אותו,ולגרום בחלקן לעליה במשקל. אולם כיום רוב הגלולות הן במינון נמוך מאוד של הורמונים וכמעט ללא השפעה על נושא המשקל. אם את מרגישה שהגלולות משבשות לך את תהליך הירידה ומגבירות תיאבון, את תמיד יכולה לבקש להחליפם בסוג שונה. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880