עליה ואי הצלחה בירידה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
לפני כשנה התחלתי לעלות במשקל לעיתים "מתון" ולעיתים בקפיצות מהירות של כ 3 ימים 2 קילו. חשוב לציין כי קיבלתי בין השאר פרוזק אשר ללא ספק טרם לעיניין והגביר את התאבון. הלכתי לדיאטקנית ללא הועיל. קיבלתי את הכדורים לירידה במשקל -ללא הועיל. התחלתי ללכת כ 5 קילומטר כמעט כל יום והפסקתי את הכדורים. אוכלת פחות וכלום לא קורה. אחרי שבמשך שנה מקיץ שנה שעברה עליתי 12 קילו אני לא זזה גרם ממשקל זה. כיום אני עומדת לפני ניתוח גב ולא אוכל להתעמל ואני חייבת למען הסר לחץ מהגב לרזות חוץ מהסבל שאני חשה ממשקלי העודף. נכון חשוב לי לציין שאולי בעיני אחרים איני דובה אלא מתחילה להיות מלאה 1.71 72 קילו אבל הייתי 60 בקיץ שנה שעברה ולמה לא להנות ממה שהיה קודם בשל נסיבות שנכפו עלי. מה לעשות איך לרדת אפילו מעט אבל לראות שינוי. מיואשת......
שלום ליל, אני מבינה את התסכול שלך. מגיע לך לחזור למשקלך הקודם. לצערי אין פתרונות קסם. כנראה שהירידה שלך תהיה איטית והתהליך ידרוש ממך הרבה סבלנות והתמדה. אם עכשיו את כבר ללא פרוזאק, כדאי לחזור כעת למסגרת מסודרת, למשל אצל דיאטנית, ולעשות מאמץ נוסף לירידה במשקל. בברכה מוניקה קרן