כמה שאלות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/11/2010 | 19:34 | מאת: א.ר
רציתי לדעת אם כשמתחילים דיאטה אז צריך לוותר בבת אחת על מאכלים כמו במבה,שוקולד וכו' שאני פשוט לא מצליחה להפסיק לאכול..? או שבהדרגה? כי שמעתי שאם אני אפחית בהדרגה אז בינתיים אני עוד אעלה במשקל..וגם רציתי לדעת אם הכרחי לעשות הרבה פ"ג או שמספיק מינימום? ומה עושים כשממש אין חשק לאכול ירקות? וכשמשעמם אני אוכלת בלי הפסקה...אני כבר הגעתי ל-81 ק"ג!!! אני כבר לא יודעת מה לעשות..אשמח לקבל עצה.. תודה מראש בכל אופן..
לקריאה נוספת והעמקה
28/11/2010 | 07:04 | מאת: רקפת מרקוס
שלום לך כדי להצליח בדיאטה עלייך להתאים תפריט אישי עבורך (תוך התייעצות עם דיאטנית קלינית, את יכולה לגשת לכזאת בקופת חולים)שיתאים לצרכייך מבחינת אהבות, סדר יום ויכולת ביצועית בשטח. תפריט זה יכול להכיל כמות קטנה של חטיפים, אולם מבחינת הבריאות, הם ממש לא מומלצים ומכילים הרבה קלוריות. ירקות נחשבים למזון דל מאוד בקלוריות ולכן הם מומלצים ביותר בתפריט ,להגברת תחושת השובע והגדלת כמות המזון בארוחה. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880