חוות דעת-קלוריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לך הייתי מאוד רוצה שתעריכי לי כמה קלוריות אני אוכלת ביום?אשמח מאוד לדעת אם אפשר להלן התפריט- בבוקר- צנים לחם חיטה מלאה+שן של שום+קומץ פטרזיליה וכסברה+(כף טחינה או 2 כפות קוטג 3%) בשעה-עשר וחצי-סלט שמכיל חצי פלפל אדום,חצי ירוק,חצי כתום,גזר,חצי כולורבי,כרוב סגול מעט,כרוב ירוק מעט,חצי תפוח עץ,מעט דלורית,כף גרגירי סויה אפויים, חצי קופסא סרדינים,וחצי קוטג 3%,עגבניה,וחצי מלפפון. בשעה 3-ארוחת צוהרים או מנה מקרוני, או עוף, או סולומון, איטריות או אורז רגיל שועית , או ארטישוק עם קישוא מבושל,ירקות אפויים בשעה 4- פרי אפרסק +שזיף או אגס בשעה 7- אקטימל+ 2 כפיות זרעי פשתן טחונים, או ביו+זרעי פשתן. (האם אולי כדאי לי להוסיף בערב עוד פרוסת לחם קל, או דיסת קואקר?- למרות שאני לא תמיד רעבה הגיל שלי הינו 59 האם תוכלי לחשב לי כמה קלוריות מכילה התזונה שלי? היות וזהו סדר היום יומי שלי? ולשאלתי האם עלי להוסיף עוד משהוא כדאי שיהיו כל אבות המזון הודה להתיחסותך איריס
שלום איריס, התפריט שלך מכיל כ- 1300 קלוריות. כדאי להוסיף פרוסת לחם או דייסה בערב, שכן ארוחת הערב מכילה מעט פחמימות כרגע. יחד עם זאת, אם אינך רעבה ואת חשה בטוב עם התפריט כמו שהוא, אז אין צורך בתיקונים. בברכה מוניקה קרן