דיאטה לנער מתבגר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/11/2010 | 15:18 | מאת: g
שלום רב, בני בן 11 בעל ADHD ואני צריכה לעשות לו דיאטה מאחר ובבית הספר נשקל וקיבל שהוא עם BMI גבוה כהשמנה מעל אחוזון 95 רציתי לדעת האם יש דיאטה שתוכל להתאים לו מאחר ובמקביל הוא מוציא המון אנרגיה ובתום השפעת הכדורים הוא הופך לילד "מורעב" מחפש לאכול בכמויות לא הגיוניות מהכל לא משנה מה. במידה וישנה דיאטה שאפשר לתת לו בדרך זו אודה לכם יש לציין שיום הלימודים שלו הוא עד 13:30 ולכן גם את זה יש לקחת בחשבון במתן הדיאטה. בברכה ותודה אמא מודאגת מאוד
לקריאה נוספת והעמקה
22/11/2010 | 22:29 | מאת: רקפת מרקוס
שלום לך אני ממליצה לגשת ולהתייעץ עם דיאטנית קלינית בנוגע להרכבת תפריט מאוזן, שיתחשב במגבלות הכדורים. כדאי לשתף את בנך בדבר ולהתייעץ איתו בנוגע להרכב התפריט שיתאים להעדפותיו האישיות ולסדר יומו. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880