שאלה לגבי דיאטה שהתחלתי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/11/2010 | 14:44 | מאת: חיים
קיבלתי תפריט דיאטה ממישהו מוסמך. הגובה שלי הוא 1.73 והמשקל 89. התפריט כולל הרבה חלבונים, בלי מטוגנים ושתיית שייק חלבונים על בסיס יומי. עם שלוש אימוני כוח+הליכות בשבוע. האם זה דרך בריאה להרזות או שעודף חלבונים יכול לגרום לפגיעה בגוף שלי?
לקריאה נוספת והעמקה
21/11/2010 | 18:49 | מאת: רקפת מרקוס
שלום חיים התפריט שקיבלת יכול לסייע לך בהרזיה אך נשמע שהוא אינו מאוזן מבחינת כל אבות המזון. דיאטות חלבונים לא הוכחו כמסוכנות לבריאות אך עודף חלבונים לטווח הארוך כן יכול להוות סיכון בריאותי מבחינת איברי הגוף (למשל לגרום לנזק כלייתי).דיאטות חלבונים עשויות גם לשנות את המטבוליזם של האדם בצורה ניכרת שתגביל אותו בהמשך חייו למזונות אחרים שהוא מעוניין לצרוך. אני ממליצה לך להתייעץ עם דיאטנית קלינית (גם בקופת חולים זה בסדר)בנוגע לתפריט שקיבלת ולבדוק האם הוא מאוזן ומתאים לך ולצרכיך. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880
22/11/2010 | 01:05 | מאת: חיים
התפריט הוא מאוד דומה לדיאטת אתקינס לפי מה שראיתי. קוטג בבוקר עם ירק ושתי פרוסות לחם מחיטה מלאה ומשקה חם. וכפית שמן זית. בצהרים(אחרי ארבע שעות) חזה עוף מבושל עם סלט 3 ירקות ו2 פרוסות מהלחם. אחרי ארבע שעות שעות ביצה שלמה ועוד לבן של ביצה או 3/4 גביע קוטג, עם 3 ירקות ו2 פרוסות לחם, אחרי 4 שעות 5 פרוסות פסטרמה, מעט טחינה גולמית ו2 פרוסות לחם עם 2 ירקות. ולפני השינה קופסת טונה עם 2 ירקות ו3 כפות טחינה. 3 פעמים בשבוע, שבכל אימון שעה אימון כוח וחצי שעה הליכה. וכל יום משקה חלבונים שביום האימון אוכלים גם תפוח אחרי האימון. מה דעתך? האורח חיים שלי הוא לא מסובך כל כך, אני מובטל כרגע.