שאלה לגבי סימני מתיחה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/11/2010 | 11:16 | מאת: חדשה
(לא יודעת אם זה הפורום המתאים) יש לי סימני מתיחה רק באיזור הבטן עקב הורדה ועליה במשקל. רציתי לדעת האם יש משהו שניתן לעשות בנוגע לזה? והאם הסימנים האלו נשארים גם אחרי שאני מורידה במשקל כמות גדולה? תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
18/11/2010 | 19:27 | מאת: רקפת מרקוס
שלום לך סימני מתיחה יכולים להתעצב באמצעות פעילות גופנית אינטנסיבית לאזור הבטן ועבודה כנגד משקולות. הם יכולים גם להישאר במידה ואת מורידה כמות גדולה של קילוגרמים במשקל. אני מציעה לך גם להתייעץ בפורומים נוספים של פעילות גופנית וניתוחים קוסמטיים למציאת פתרונות נוספים שעשויים לסייע לבעייתך. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880