קלוריות לכוס שיבולת שועל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי רקפת, בהודעות קודמות עוד מספטמבר, כתבת שבשתי כפות של שיבולת שועל יש 70 קלוריות, לעומת זאת ראיתי באתרים אחרים שכתוב שב100 גרם יש 40 קלוריות...אם כך, מה נכון? אחד האתרים הוא- http://www.organiclife.co.il/content/view/173/77/ תודה, שלי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שלי 2 כפות שיבולת שועל לא מבושלות יש אכן 70 קלוריות. ייתכן והמידע שנתקלת בו באתרים אחרים מתייחס למוצר המבושל והמוגמר, מבלי לציין כמה שיבולת שועל יבשה הוכנסה למנה. לכן צריכים לבדוק בדיוק את אופן ההכנה של המתכון. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880