ילד כבן שנתיים וחצי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בני התרגל לשתות בכל יום מיץ תפוזים שאנו סוחטים לו, הוא שותה ביום כ4 תפוזים. 2 בבוקר ו2 בערב, האם זה תקין? האם זה טוב או שיש בזה מן ההגזמה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רינה מיץ תפוזים, למרות יתרונותיו הבריאותיים ותכולת הויטמינים בו, מכיל כמויות גדולות של סוכר. עודף סוכר בדיאטה יכול להוביל להשמנה ובעיות נוספים. מעבר לכך ,יש עדיפות לאכילת הפרי השלם שמכיל כמות גדולה של סיבים תזונתיים. אני ממליצה על הפחתת כמות המיץ שאתם מספקים לו, גם לשם חינוכו העתידי להימנע משתיית משקאות מתוקים. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880