חשוב לי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/11/2010 | 16:32 | מאת: שירן כהן
היי אני שירן בת 28 שוקלת 104 גובה 163 ,השאלה שלי היא איך המתמודדים בלרדת בגדול ששוקלים פחות מ 88 ק"ג נראים הרבה יותר שמנים ממני ,למרות שאני שוקלת יותר מהם כמעט ב20 ק"ג , אני נראית פחות מהחצי שלהם ,לפני שנה וחצי שקלתי 91 ק"ג והייתי נראית מצויין , איך אפשר להסביר זאת ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
08/11/2010 | 22:47 | מאת: רקפת מרקוס
שלום שירן דימוי גוף הוא עניין סובייקטיבי. ייתכן ובעינייך הם נראים שמנים מאוד ולאחרים הם נראים שמנים פחות וכך גם נקודת המבט על עצמך וגופך. כמו כן, אני מאמינה שהטלוויזיה מוסיפה כמה קילוגרמים למשקל וכמובן לא לשכוח שמטרת התוכנית היא להעצים את השומן של המתמודדים בה. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880