משקל יציב
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בחור בן 30+ שוקל 64 קילו והגובה הוא 177 האם המשקל תקין? ויש לי שאלה לגבי מאכלים אני רוצה לשמור על המשקל יציב אני עושה 45 דקות הליכה 5 פעמים בשבוע אוכל רק לחם קל בשבת אוכל רגיל אבל שאלה לגבי מאכל ושתיה 1. האם קולה דיאט 0 קלוריות זה טוב או בגלל שזה מוגז זה מנפח את הבטן? 2. איזה מאכל בשרי לא שומני מומלץ לאכול וכמה פעמים בשבוע? 3. האם קרונפלקס מחיטה מלאה אם אני אוכל 150 גרם ביום זה יותר מדי? אשמח לקבל תשובה לגבי 3 שאלות אלו תודה
שלום אורן ראשית כל אתה במשקל תקין לחלוטין. מדד מסת הגוף שלך (BMI) הוא 20.44 שהוא בטווח הבריא. דיאט קולה או משקאות דיאט אחרים (0 קלוריות) הם תחליפים טובים לאנשים שמעוניינים לגוון בסוג השתיה שלהם. הכרחי לשתות מים בכמות מספקת(2-3 ליטר ליום),ואפשר להוסיף מעט משקאות דיאטטים, משום שהם אינם מכילים סוכר ואינם גורמים לצבירת קלוריות מיותרות. כדאי לצרוך כל יום מנה חלבונית בשרית דלת שומן כמו חזה עוף, דגי ים, הודו או נתחי בקר רזים. בנוגע לקורנפלקס, לא ציינת איזה סוג אתה צורך. ישנם דגני בוקר מחיטה מלאה בשוק שמכילים כמויות גדולות של סוכר ולכן הם לא מומלצים בכמויות גדולות. חשוב לציין שגם בקורנפלקס ללא סוכר מחיטה מלאה, יש לא מעט קלוריות ולכן אם צורכים כמות של 150 גרם ליום יש להתחשב בשאר מרכיבי התפריט היומי ולקזז בהתאם. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880