שלום רקפת, שאלה.. ! :)
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בשעה טובה התחלתי תפריט 1200 של אחת מקבוצות התמיכה להרזייה. בארוחת לילה של התפריט יש פרי + מנת חלבון. לדעתך, האם זה משמעותי שאחליף את מנת הפרי באופן קבוע בפחמימה אחרת (למשל 2 פרוסות לחם קל, 2 עוגיות ללא סוכר, חטיף אנרג'י עד 100 קל' וכדומה) ואז בעצם הרכב הארוחה יהיה זהה להרכב ארוחת הבוקר - מה שנותן לי יותר אופציות וממש מקל עלי את ביצוע התפריט.. בקיצור - עד כמה זה קריטי? כי ממש חשוב לי לרדת במשקל ולא הייתי רוצה לשנות משהו ולקחת סיכון שזה יעלה לי בחוסר הרזייה. תודה ! :)
שלום אירית מבחינתי, ממש לא קריטי שתשני את התפריט למאכלים מאותה קבוצת מזון אם הדבר כה קשה לביצוע. כאשר אני רושמת תפריט למטופלים שלי, אני משתדלת שהוא יהיה תפריט שקל מאוד לביצוע, גמיש ושיהיה אפשר להתמיד בו לתקופה ארוכה. עם זאת, איני רוצה לפגוע בתפריט של קבוצת ההרזייה אליה נרשמת ולכן אני מציעה לך להיוועץ עם אחד מהמדריכים שלך בנוסף. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880
ברור לי שפרי יותר בריא.. השאלה עד כמה שינוי ההרכב של ארוחה זו הוא קריטי לירידה?