משהו
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כמה צריך להוריד בפסטה ולחם אם עושים ספורט ?
שלום שאלתך לא ברורה לי לגמרי. במידה ומבצעים פעילות של ספורט יש לשלב את הפסטה והלחם בתפריט היומי ,כאשר לכל אדם מותאם התפריט לצרכיו האישיים וכך גם הכמויות של המזון הנגזרות מכך. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880