שימוש ברדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/10/2010 | 21:15 | מאת: עדנה
שלום רב, עד לפני חצי שנה לערך לקחתי רדוקטיל בשילוב דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית. הרדוקטיל סייע לי מאוד בהרזיה ולא סבלתי מתופעות לוואי. לאחר כמעט שנה בה לקחתי את התרופה הופיעו כתבות לפיהן מנהל התרופות האמריקאי והאירופאי מגבילים ואף ממליצים שלא להשתמש ברדוקטיל. הרופא הפרטי שלי לא ידע מה ההנחייה הרשמית ולכן המליץ להפסיק. אני רוצה לחזור לתרופה והשאלה היא האם השימוש בה בטוח? האם לאחר הפסקה של חצי שנה אפשרי לקחת שוב?
לקריאה נוספת והעמקה
10/10/2010 | 13:40 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: שיוק התרופה הופסק באירופה ולאחרונה גם בארצות הברית ובארץ. ללא ספק עלייך להפסיק את הטיפול בברכה ד"ר מצקין
10/10/2010 | 16:53 | מאת: עדנה
שלום, רציתי לברר כיצד בהפרש של שבוע ימים את ממליצה באותו אתר על מתן רדוקטיל _למשל בהודעה של דלית מתאריך 4.10.10 - ועל אי מתן רדוקטיל בשל איסור לשווקו למטופלים?
17/10/2010 | 02:28 | מאת: הילה
שזה גורם ירידה במצב רוח ודיכאון אני ממליצה על כדורים שגורמים לתחושת שובע ולא צריך להתאמץ והכדורים על בסיס צמחיים 100% טבעי ואין שו תופעות מלבד חוסר תאבון הם נימכרים ע'י צופיה בטל-0523429766