עצה ליסתום את הפה מאכילה. . .
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 34 גובה 1.60 מישקל 95 די שמנה ורחבה שמצער אותי אי היכולת לרדת במישקל ניסיתי כדורים שזה מעולה ורופא מישפחה המליץ לקחת כחצי שנה ולקחתי רק חודשיים ביגלל מחירו המרובה רזיתי 17 קילו אך עליתי שוב הכל מאוד קשה לי בעיניין המתוק שאליו אני מאוד מכורה. שאני אוכלת מתוק זה מרגיע אותי ולי ניראה הבעייה פסיכולוגית כי אין לי שליטה משהו לא נותן לי את האוקיי האם זה ניקרא אכילה כפייתית? זה גם לגבי כל אוכל אך המתוק יותר בעיה. יש לי תור לדיאטטנית סוף החודש אוכל יחד איתה לדעת בדיוק מה הבעייה? תודה ולילה טוב
שלום ברכה קודם כל, אני שמחה שקבעת תור לדיאטנית כי מלאכת ההרזיה היא לעתים קשה ביותר, בייחוד שהאוכל מהווה עבורנו משהו נוסף מלבד השקטת הרעב ומילוי צרכים פיזיים.על כן, עצם זה שתהיי במעקב של דיאטנית יעזור לך להיכנס למסגרת נכונה של תפריט שיתאים לך, ובמידה ויתעוררו קשיים בביצועו( מכיוון המתוק כפי שאת מתארת)תדעי להתמודד אתם בעזרתו של עוד גורם בתהליך ולא לבד. מאחלת לך המון בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880