דיאט פור לייף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם שווה לנסות את הדיאטה? מישהו יודע אם זה עובד ותוך כמה זמן?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום איני מכירה את הדיאטה שעליה את מדברת, אך הדרך הבריאה והטובה ביותר לבצע דיאטת הרזיה היא בעזרת תזונה נכונה ופעילות גופנית. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880