משהו
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/09/2010 | 11:54 | מאת: SS
כמה קלוריות וטריגלצרידים שורפים אם מישהו משחק כדורסל לבדו במשהו כמו שעה כולל ריצות?
לקריאה נוספת והעמקה
28/09/2010 | 21:23 | מאת: רקפת מרקוס
שלום לא שורפים טריגלצרידים בפעילות גופנית אלא מוציאים אנרגיה (קלוריות) ובשעה של משחק כדורסל שורפים בערך 500 קלוריות, תלוי בעצימות של הפעילות. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880