תוכנית הרזיה הכוללת ספורט
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/09/2010 | 09:11 | מאת: לי
שלום לכם, תהיתי האם אתם מכירים תוכניות הרזיה המשלבות ספורט, בדומה לתוכנית "יורדים בגדול". שם זה היה בתנאי פנימיה ואילו אני מחפשת משהו בדומה לחוג- מספר פעמים בשבוע, עם מדריכים מנוסים לספורט ולתזונה. שמעתי על תוכנית שכזו בוינגייט. האם אתם מכירים אותה? האם היא מומלצת לדעתכם? והאם יש חלופות אחרות באיזור המרכז? עלי לציין כי אני שוקלת 120 קילו (גובה 1.60) ולא עשיתי ספורט מילדות. אשמח לשמוע את דעתכם :)
לקריאה נוספת והעמקה
19/09/2010 | 07:03 | מאת: רקפת מרקוס
שלום לי אינני מכירה תוכניות הרזייה מובנות הדומות לתוכנית "יורדים בגדול, אך התוכניות הללו מעודדות הרזייה מהירה ע"י אימונים אינטנסיביים והקפדה גדולה על תפריט ולמרות שתוכנית כזו גורמת לשינוי רב במשקל, ברגע האמת, בבית, מאוד קשה לשמר את ההצלחה ובהרבה מקרים, עולים בחזרה , עם ריבית ,וזה חבל מאוד. אם ברצונך לרדת במשקל לצמיתות, עלייך לבצע שינוי גדול באורח החיים שלך(תזונה נכונה, ספורט)וגם בהלך המחשבה שלך ואת זה לא נותנים בדיאטות שכאלה. את יכולה להתייעץ עם המומחים במרפאת ד"ר לוי להרזיה, ששם ההרזיה אמנם לוקחת זמן רב יותר, אך היא מוטמעת אצל המטופל לזמן רב מאוד, גם אחרי הטיפול. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880