דיאטת כסאח
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/08/2010 | 21:40 | מאת: שם בדוי
שלום רב, אני בת 22 ולאחרונה ביצעתי "דיאטת כסאח" לא בריאה (600 קלוריות ליום) במשך כחודשיים, ברצוני להפסיק את הדיאטה ולהתחיל לאכול תפריט מאוזן ובריא, אני רוצה לשמור על המשקל הקיים אך אני בטוחה שכאשר אני אחזור לאכול בצורה מאוזנת אחזיר גם את הקילוגרמים שירדתי עד כה, האם להחזיר בהדרגה את הפחמימות עם הערך הגליקמי הנמוך קודם? האם יש דרך מומלצת כדי להוציא את הגוף מ"מצב הרעבה"?
לקריאה נוספת והעמקה
15/08/2010 | 07:12 | מאת: רקפת מרקוס
שלום הינך עוד צעירה אבל ביצעת דיאטה שהיא מאוד לא בריאה ומומלצת לגופך. כדי למזער ככל האפשר את הנזקים הנוכחיים והעתידיים שעשויים להתפתח בעקבות צריכה של תפריט שכזב, את חייבת להתיעץ בהקדם עם דיאטנית קלינית כדי להרכיב תפריט חדש, מאוזן ואיכותי שמשלב פעילות גופנית, תוך כדי מעקב על התמודדותך בתהליך. כל גוף יגיב באופן שונה לדיאטה ולכן אין דרך אחת נכונה להחזיר את הגוף לתפקוד נורמלי. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880