BMI ???
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/08/2010 | 07:07 | מאת: שאלה
בת 31 ממשקל 48 גובה 162, BMI 16,היתי רוצה לדעת אך לעלות נכון את הBMI שלי,הנני יודעת ש BMI נמוך זה לא בירא,מתעמלת 3-4 פעמים בשבוע(חיטוב הגוף),פעם בשבוע עושה הליכה של שעה.אוכלת בעיקר FITNESS,אין לי ארוחות מסודרות.אציין שאני מרגישה טוב,מחזור סדיר, 2לידות רגילות,מצב הורמונלי תקין. תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
12/08/2010 | 16:06 | מאת: רקפת מרקוס
שלום אם ברצונך להעלות את ה-BMI שלך בדרך בטוחה ועם תפריט שמכיל את כל אבות המזון, אני ממליצה לגשת לדיאטנית קלינית לייעוץ מקיף בנושא תזונה, שיכלול גם הרכבת תפריט מותאם אישית לצרכייך ולמטרה שאת רוצה להשיג. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880