נדודי שינה במשך הלילה וקימה מוקדם בבוקר- דחוף!!!!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היום כבר יום שלישי, ביום שבת החלטתי שאני מפסיקה לעשן סופית אחרי 7 שנים של קופסה וחצי ביום, התחלתי לאכול בריא ולהתאמן בחדר כושר שעתיים כל יום , רק שביומיים האלה מאז שהתחלתי עם המשטר הבריא אני מתעוררת במחשבות רעות בלילות מחפשת אם בני המשפחה נמצאים בבית , אם כן אני נרגעת וחוזרת לישון, חוץ מזה אני גם קמה ב5 בבוקר כל יום (טוב זה האמת לא כל כך נורא - ב5 וחצי אני מתעוררת למשמרת בצבא...) נ.ב- זה לא פוגע בי במהלך היום ואני מתפקדת באנרגיה מלאה, לא מפריע לי שהפסקתי לעשן, אני הרבה יותר רגועה, פעילה ומרוכזת.. עייפות אני מרגישה בשעות הצהריים - ערב ככה שיוצא שב-9 אני עולה לישון... סליחה על ההודעה הארוכה,בחיים לא נתקלתי בתופעה כזאת לכן אני חייבת תשובה! בברכה, לירון
שלום לירון אינני לגמרי מבינה את שאלתך. נראה שמאז שהספקת לעשן את נתונה בחוסר שקט מסוים.עם זאת הפסקת לעשן רק לפני ימים ספורים ולכן את צריכה לבחון בעתיד הרחוק יותר את תחושותייך. ציינת שאת אוכלת בריא, מה נחשב למזון בריא בעינייך? הייתכן והבעיה נתונה בתפריט שעשוי לא לספק את כל צרכיך התזונתיים ותורם לבעיית נדודי השינה?... אני ממליצה לבחון את נושא התפריט לעומק בהתייעצות עם אנשי מקצוע\דיאטנים ולראות האם הוא מאוזן ובריא עבורך. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880 www.drlevy.co.il