שחלות פולציסטיות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/08/2010 | 10:12 | מאת: נועמה
שלום אני סובלת מתסמונת שחלות פוליצסטיות ונוטלת תרופות לשם איזון הורמונלי, אני מחפשת דיאטנית המתמחה בתחום באזור תל אביב היכן רציתי לקבל הכוונה היכן אוכל למצוא דיאטנית/דיאטן המתמחים בנ"ל. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
08/08/2010 | 21:01 | מאת: רקפת מרקוס
שלום נועמה תסמונת השחלות הפוליציסטיות היא מצב קליני שכיח,אני מאמינה כי דיאטניות רבות מכירות את הנושא ויודעות כיצד לטפל בו. את מוזמנת גם לגשת לייעוץ במרפאת ד"ר לוי להרזייה, שם הטיפול משלב בתוכו גם התייחסות למצבים קלינים רבים, ביניהם גם שחלות פוליציסטיות. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880 www.drlevy.co.il