טיפולי פוריות והרזיה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/07/2010 | 11:32 | מאת: אור
שלום אני עושה טיפולי פוריות . עשיתי דיאטה לפני וירדתי 5-6 ק"ג ועכשיו אני לא מצליחה לעשות דיאטה אני רק משמינה אני כל הזמן מחפשת משהו מתוק להמתיק לי את הלחץ.
לקריאה נוספת והעמקה
01/08/2010 | 21:14 | מאת: רקפת מרקוס
שלום אור למרות המתח הרב שבוודאי את חשה בעקבות טיפולי הפוריות, זה עדיין לא תירוץ להפסיק את תהליך הדיאטה ולהעלות את הקילוגרמים שהשלת בעבודה קשה. אני ממליצה לך לגשת לדיאטנית מוסמכת שתעבור איתך את תהליך הדיאטה, תרכיב לך דיאטה מאוזנת מותאמת אישית שתוכלי לעמוד בה,ותסייע גם בקשיים והפיתויים שקיימים במהלך דיאטת הרזייה. בנוסף פעילות גופנית יכולה גם לעזור לך להפיג את המתח ולסייע לירידה במשקל. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880 www.drlevy.co.il