לא מבינה למה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/07/2010 | 13:17 | מאת: רזה
אני רזה מטבעי אבל בחודשים האחרונים ירדתי 3 קילו נוספים (שבשבילי זה אסון אסטרונומי) בשל בעיה בקיבה... לאחרונה (שבוע-שבועיים) אחרונים חזרתי לאכילה רגילה פחות או יותר מלבד דברים מסויימים (דברים שומניים מידי מרגרינה חמאה גבנ"צ ואני גם רגישה ללקטוז) מלחם עברתי כמעט באופן מוחלט לפיתות, ממים או פטל עברתי למיץ ענבים והארוחות שלי יחסית מסודרות.. לא ברור לי למה אני לא מעלה גרם! בנוסף יש מס' שאלות: 1. האם שינה מרובה מרזה? כיוון שאני ישנה הרבה אבל עדיין אוכלת את כל הארוחות 2. כל כמה זמן אפשר לראות עליה במשקל? יום אחד אני רואה שעליתי חצי קילו ויום אחריו פתאום ירדתי קילו.. לא מבינה איך זה עובד.. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
28/07/2010 | 21:31 | מאת: רקפת מרקוס
שלום קשה לי לתת לך תשובות לירידה הלא רצונית הזו שאת מתארת. עברת את כל הבדיקות הדרושות? עשית בירור אצל רופא המשפחה? ייתכן והבעיה שתיארת בקיבה השפיעה לך מאוד על התפריט ועל הדרישות האנרגטיות שלך,וכדאי לבדוק זאת לעומק. בנוסף לשאר השאלות: שינה מרובה לא אמורה לגרום לירידה במשקל, אלא אם כן מדלגים על ארוחות בעקבותיה ואז צורכים פחות מזון. לגבי המשקל, מכיוון שיש גורמים שונים שמשפיעים על המשקל, אפילו במהלך היום, בטווחי זמן קצרים (שתיה מרובה,צבירת נוזלים, חוסר התרוקנות וכדומה) מומלץ להישקל אך ורק פעם בשבוע, בשעה קבועה ועדיפות לביגוד זהה\דומה. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880 www.drlevy.co.il