רדוקטיל לא עובד
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
התחלתי לקחת את הרדוקטיל 15 מג לפני כשמונה חודשים. למרות דיאטה מלווה בדיאטנית קופח ולמרות הכושר במכון (מינימום של פעמיים בשבוע) ירדתי בממוצע כקילו וחצי לחודש (הדיאטנית דווקא היתה מרוצה. אני פחות). מקץ כחצי שנה הפסקתי לרדת במשקל למרות שכל הדפוסים המשיכות כהרגלם (רדוקטיל, דיאטה, מכון כושר). הדיאטנית המליצה לעשות הפסקה ברדוקטיל למשך חודש וכך עשיתי. יש לציין עליה במשקל מיד לאחר הפסקת הרדוקטיל שבין שלוש לחמש קילו באותו החודש. אחרי כחודש חזרתי לקחת שוב את הרדוקטיל 15. מאז לא חלה שום ירידה במשקל וגם לא תחושת שובע, אלא רק תחושת יובש רב בפה. האם כדאי להפסיק לקחת את הרדוקטיל? למה זה לא עובד עלי כמו שכולם מספרים? עשיתי בדיקת בלוטה הכל יצא תקין, למה אניתקועה במשקל למרותשכבר שנתיים אני במכון כושר + צמודה לדיאטנית???
שלום לך:על מנת לענות לך חסרים נתונים חשובים כגון: מהו גילך? משקל ? גובה ? מצב רפואי? באופן כללי: לא אמורה להיות עליה במשקל לאחר הפסקת התרופה במידה וממשיכים בדיוק עם אותם ההרגלים כפי שהיו במהלך הטיפול, זמן הטיפול ברדוקטיל המומלץ כיום בארץ הוא עד שנה ברצף כך שאת יכולה לחדש או להמשיך לקחת רדוקטיל. גם אם המשקל נתקע יש להמשיך את הדיאטה המאוזנת והפעילות הגופנית,ולהתייעץ עם דיאטנית ולנסות למצוא תפריט שיתאים לך ויוביל אותך להמשך ירידה במשקל. כמובן כל זאת בהנחה שביצעת את כל הבדיקות הרפואיות הנדרשות לבירור אי ירידה במשקל בהצלחה ד"ר מצקין