אורז
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/07/2010 | 15:21 | מאת: אירית
היי.. רציתי לדעת האם יש הבדל בין אורז רגיל לאורז של סושי מבחינת קלוריות? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
27/07/2010 | 08:06 | מאת: רקפת מרקוס
שלום אירית תודה רבה לך על שאלתך. ישנם הבדלים מינוריים בכמות הקלוריות בין סוגי האורז הלבן השונים, אולם הם נבדלים זה מזה בכמות העמילן. אורז לסושי הוא דביק יותר ומכיל הרבה עמילן לעומת אורז בסמטי שמכיל מעט מאוד עמילן (אם תבשלי אותו, הוא ממש ייצא "אחד אחד"). בדיאטת הרזייה מומלץ לצרוך מזונות המכילים פחות עמילן. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880 www.drlevy.co.il
27/07/2010 | 15:10 | מאת: אירית