חולשה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, בחודש האחרון התחלתי בדיאטה בגין עודף משקל,כשהתחלתי בדיאטה משקלי היה כ- 94 ק"ג, לאחרונה התחלתי להרגיש תופעת חולשה כללית, הגובה שלי הוא 1.73 וגילי הוא 72 שנה, האם תופעת החולשה היא בגלל דיאטה ? ומה עלי לעשות בנידון ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שלמה דיאטות הרזייה בגילך הן פחות מומלצות ובמידה ומבצעים אותם, יש צורך בפיקוח מתמיד של דיאטנית קלינית מוסמכת על הרכבו של התפריט, על מנת לדאוג שהוא יספק את כל הצרכים התזונתיים שלך. מכיוון שאיני מכירה אותך, את הרכב תפריטך ואת תמונת הדם שלך, איני יכולה לדעת אם החולשה שאתה חש היא בשל הדיאטה,למרות שיש קשר הדוק. אני חושבת שאתה צריך להתייעץ עם רופא המשפחה שלך ולקבל הפנייה לדיאטנית שתעבוד איתך באופן אישי על התפריט. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880 www.drlevy.co.il