כדורים להרזייה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/07/2010 | 19:07 | מאת: אלין
רציתי לדעת האם יש כדור טיבעי שיוכל לעזור לי בהגברת קצב הירידה במשקל. שמעתי על כדורים לדוגמא של הסופר פארם Life וכ'..
לקריאה נוספת והעמקה
23/07/2010 | 14:34 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: הכדור היחיד שאני מכירה להגברת קצב הירידה במשקל הינו רדוקטיל, ניתן באמצעות מרשם רופא באישור משרד הבריאות לטיפול בהשמנה. יש בפורום זה מידע נרחב לגבי התרופה, את מוזמנת לעשות חיפוש או להתסכל באתר שלנו www.drlevy.co.il יש שם דף הסבר לגבי תרופות מסייעות בירידה במשקל. לגבי שאר התכשירים, אין לנו הוכחות מדעיות שהם יעילים אך כנראה גם לא מזיקים ולכן את מוזמנת לנסות ולחוות בעצמך. בברכה ד"ר מצקין