שומנים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, בת 29 חצי שנה לאחר ליה שלישית שוקלת 51 - גובה 1.62 . כיצד אוכל לדעת מה אחוז השומנים בגופי 0 כי למרות משל תקין אני נראית מאד שמנה. מה אפשר לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חן כדי לדעת את אחוז השומן בגוף יש להימדד במכשיר מיוחד הnjac התפלגות מסת גוף( מצוי בחדרי כושר בעיקר), או באמצעות צבת מיוחד בשם קליפר,הנמצא בשימוש אצל הדיאטניות. ייתכן וכדאי לבצע פעילות גופנית באופן קבוע על מנת לעצב את גופך ולצמצם היקפים. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880 www.drlevy.co.il