שלום
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בחורה בת 20 ויש לי אומנם פחות מבעבר הפרעות אכילה רציתי לציין זאת לכל מקרה אני לא מקיאה אומנם יכול להיווצר לי מצב שבו אני אוכלת הרבה ושבוע שכמעט כלום.שאלתי האם אני יכולה להוריד בוא נאמר ממשקל בערך של 56 ל50 בצורה בריאה שהגובה שלי 1.66 לא משנה לי אם זה נמוך או לא...אבל האם תוכל לענות לי ממה כדי להמנע?מה אפ]שרי לאכילה?פעילות גופנית?והאם ניתן "להקטין" את הקיבה שלי לכמוית מספקות של אוכל?ועוד שאלה בבקשה:"האם 700 קלוריות ליום הם בסדר?ואיך אפשר לשמור על רזון לאורך זמן?רב תודות.ואשמח אם תענו לי על הכל
שלום מכיוון שציינת בפנייתך שיש לך בעיה של הפרעות אכילה כלשהן, אני ממליצה בחום לגשת ולטפל בכך אצל אנשי מקצוע. גם אכילה מופרזת שלאחריה את מבצעת צמצום בתזונה למשך מס' ימים מהווה אכילה מופרעת שמאוד לא בריאה לגופך. עלייך לשנות את אורח החיים שלך ולהרכיב יחד עם דיאטנית מוסמכת דיאטה מאוזנת ומגוונת שתתאים לצרכים שלך, ואם ברצונך, תוביל לירידה הדרגתית במשקל. דיאטה של 700 קלוריות היא מסוכנת לבריאות ומאוד לא מומלצת. אצלנו בקליניקה אנו נתקלים רבות במטופלים עם בעיות אכילה דומות לשלך, שמתקשות להגיע לאיזון המתאים להן ואת מוזמנת להגיע אלינו לעזרה. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה www.drlevy.co.il 036764880